مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی مرحله سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی با 86.6 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۷۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 03 November 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی رسول اکبری روز شنبه در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی افزود: با اجرای این طرح امکان بهره مندی 75 هزار نفر از شبکه مدرن و استاندارد دفع فاضلاب در این مرحله و 225 هزار نفر در کل مراحل تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی فراهم می شود.
وی اضافه کرد: این پروژه به روش SBR اجرا شده و ظرفیت آن 14 هزار و 500 متر مکعب در شبانه روز است. 
وی بیان کرد: فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی با ظرفیت 14 هزار مترمکعب در شبانه روز در شهریور سال 79 به بهره برداری رسید و این تصفیه خانه جزو اولین تصفیه خانه های استان به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش جمعیت و روند واگذاری انشعاب فاضلاب در سطح شهر خوی و افزایش دبی فاضلاب ورودی، عملیات اجرایی فاز دوم نیز با ظرفیت 14 هزار و 500 متر مکعب از سال 1387 شروع شد و در مرداد ماه سال 1396 مورد بهره برداری قرار گرفت. 
به گزارش ایرنا 39 هزار و 854 انشعاب فاضلاب شهری در خوی وجود دارد و طول شبکه فاضلاب در این شهرستان 317 هزار و 862 متر است.
شهرستان خوی با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار