نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دریاچه ارومیه با توجه به اهمیت موضوع، در سفر رئیس جمهور به استان مغفول نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۷۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 10 November 2018

نادر قاضی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: دریاچه ارومیه در سفر رئیس جمهور به ارومیه نباید مغفول بماند با وجودی که بازدید از دریاچه ارومیه در برنامه کاری سفر هیئت دولت قرار ندارد اما با این همه مطالبات مردم در این زمینه مطرح خواهد شد.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه تاکنون در رسیدن به اهداف و رسالت ذاتی خود به معنای واقعی کلمه ناموفق بوده، اضافه کرد: تصمیم گیری از پایتخت برای این نقطه کشور به طور قطع نتیجه‌ای غیر از این نخواهد داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز ناخشنودی از اینکه برنامه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه تاکنون با شکست مواجه شده است، خاطرنشان کرد: اینکه ستاد فوق را ستاد مرگ آذربایجان بنامیم مطلب چندان بیراه و خلاف واقع نگفته‌ایم بنابراین می‌طلبد برای ثمربخش بودن فعالیت‌های آن تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی ادامه داد: نسبت به بسیاری از سیاست‌های رئیس جمهور در زمینه‌های مختلف انتقاد دارم اما با این همه روحانی منتخب مردم بوده و حفظ احترام و تکریم وی در این سفر استانی برای همه لازم است پس با این همه مطالبات مردم باید مطرح و پیگیری شود.

قاضی‌پور با اظهار اینکه در 15 زمینه گوناگون از رئیس جمهور مطالباتی داریم که فقط یکی از آنها احیای دریاچه ارومیه است، اظهار کرد: اشتغال و راه اندازی کارخانه‌ها همچنین فعال‌سازی بخش خصوصی در آذربایجان غربی یکی از مهم‌ترین مطالبات برحق مردم است.

وی ضمن اشاره به اینکه قشر تحصیلکرده و جوان این استان از بیکاری رنج می‌برند، بیان کرد: با این همه دولت برای توسعه و رونق اشتغال در مناطق مختلف آذربایجان غربی اقدام قابل توجهی انجام نمی‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار