مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی : ۶۰۰مترازخط انتقال چاه شماره ۳۳ به مخزن اورین خوی اجرامی شود.
کد خبر: ۶۸۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 15 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خویبه گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
مهندس سلطانعلی ولیزاده  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از اجرای۶۰۰ متر از خط انتقال چاه شماره ۳۳ به مخزن اورین خوی خبر داد.
مهندس ولیزاده گفت : با اتمام حفر چاه شماره۳۳، با هماهنگی و اخذ مجوزهای حفاری، راهور، اداره برق، مخابرات و شرکت گاز، خط انتقال آب از این چاه به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی اورین  با لوله گذاری به طول ۶۰۰ متر و قطر۲۵۰میلی متری در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی اظهار داشت: با توجه به ضرورت پایداری شرایط کمی و کیفی آب در شهر خوی  عملیات اجرای خط انتقال لوله و متعاقبا انتقال آب چاه به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی اورین  از اهمیت بالائی برخوردار بوده و پیش بینی می شود این عملیات تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام برسد.
مهندس ولیزاده با بیان اینکه دستیابی به توسعه پایدار شهری بدون در نظر گرفتن توسعه بخش آب اگر ناممکن نباشد ، بسیار مشکل خواهد بود گفت : جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار و غلبه بر مشکلات ویژه و چالشهای بخش آب، نیازمند سرمایه گذاری در زیرساختهای منابع آب و ارتقاء مدیریت منابع آب موجود هستیم.
وی در پایان سخنان خود یادآوری کرد:  موضوع کم آبی در اکثر مناطق خشک و نیمه خشک معضل بزرگی به شمار می رود که اکثر فعالیتهای عمرانی از جمله توسعه شهری را با مشکل مواجه می نماید زیرا آب، یکی از عناصر اصلی توسعه پایدار محسوب می شود .خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار