با حضور مردم ولایت مدار استان آذربایجان غربی سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه شهید چمران خوی آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 19 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خویبه گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
،حجت الاسلام  حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز پس از ورود به شهرستان خوی و استقبال باشکوه مردم در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان غربی در ورزشگاه شهید چمران گفت: به آذربایجان قهرمان افتخار می‌کنیم، آذربایجان سنگر بزرگ حراست از ایران اسلامی بوده و هست  و مردم قهرمان آذربایجان غربی مرزبان جمهوری اسلامی ایران هستند.
رئیس دولت تدبیرو امید گفت: خوشحالم سفر به استان آذربایجان غربی  را از شهر فرهنگ دارالایمان و شهر دانش و جهاد و ایثار و عرفان آغاز می‌کنیم، شهر خوی در میان مردم ایران شهر پر نشاط و چون نگینی در میان شهر‌های ایران می‌درخشد و خوشحالم در ماهی میهمان شما هستم که همه ما میهمان پیامبر اسلام و امام صادق (ع) هستیم.
روحانی افزود: پیامبر(ص)  برای همه ما هم زیستی مسالمت آمیز، اخلاق و زندگی مادی و معنوی را  به ارمغان آورد و فخر ما این است که پیرو چنین پیامبری هستیم.
رئیس جمهور در ادامه گفت: ما در سایه مسیری که پیامبر(ص) به ما نشان داده است ، در مسیر اقتدار و عزت ایران اسلامی حرکت خواهیم کرد.
وی گفت: در زمانی که دشمنان می‌خواستند ما را از مردم سالاری و نظام  پشیمان کنند با اقتدار و قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.آن‌ها می‌خواستند ۱۳ آبان را روز غم و اندوه مردم ایران نشان دهند، اما مردم ایران با ایستادگی خود این روز را به روز قدرت و ایستادگی ملت در برابر دشمنان تبدیل کردند و این ایستادگی ها ادامه خواهد داشت و ملت ایران پاسخ دشمنان را در روز ۲۲ بهمن کوبنده تر خواهند داد.
 دکترروحانی گفت: درود بر شما مردمی که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر جشن خواهید گرفت و دشمنان قادر نخواهند بود مردم را نا امید کنند و مطمئنا ما آزاده می‌مانیم و در برابر آمریکا سر فرود نخواهیم آورد.
ایشان گفتند: کاخ نشینان کاخ سفید بدانند ملت ما ملت غیوری است که همواره پیرو راه عاشورا و امام حسین (ع) است و فقط در برابر خداوند سر تعظیم فرود می‌آوریم.
رئیس جمهور گفت: دشمنان در مسیر ایجاد فشار اقتصادی و جنگ روانی بر  ملت ایران هستند و فکر می‌کنند در سایه فشار بر مردم و زور گویی آن‌ها مردم را شکست خواهند داد اما بدانید ما در قرار دادهایمان در برابر دنیا به عهدمان وفا کردیم و ما آغاز گر جنگ اقتصادی نبودیم، اما آن‌ها هستند که در سایه شکست‌های پی در پی در منطقه به فکر انتقام گیری از ایران هستند.
روحانی گفت: ایستادگی همه ملت‌های مسلمان منطقه از جمله سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و عراق و  در کنار ملت ایران موجب ترس و وحشت دشمن شده است.دکتر روحانی در آخر گفت : با در مبارزه با استکبار جهانی با کمک مردم بینی آمریکا را به خاک خواهیم مالید ودر مقابل هیچ قدرتی تسلیم نخواهیم شد. 
حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در مراسم استقبال از رئیس جمهور در ورزشگاهشهید چمران خوی استان آذربایجان  غربی را نماد وحدت و همدلی در کشور دانست و گفت: امیدواریم حضوردولت مردان در استان موجب حل مسائل و مشکلات استان شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید رضی شکوری امام خوی در جمع مردم خوی گفت: استان آذربایجان غربی در بسیاری از شاخص ها پایین است و امیدواریم با عنایت استاندار و رئیس  جمهور این شاخص ها ارتقا پیدا کند .خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

آغاز دیدار رئیس جمهور در ورزشگاه شهید چمران خویآغاز دیدار رئیس جمهور در ورزشگاه شهید چمران خویآغاز دیدار رئیس جمهور در ورزشگاه شهید چمران خوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار