هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان بارش‌های پراکنده و افزایش وزش باد را پیش‌بینی کرده‌است.
کد خبر: ۶۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 21 November 2018

به گزارش تابناک : بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان به‌ویژه نیمه جنوبی شاهد بارش باران و وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

همچنین طی امشب تشکیل مه در محورهای استان سبب کاهش دید افقی در این مناطق خواهدشد. برای فردا و روز جمعه جو نسبتا پایدار همراه با افزایش دما را برای غالب نقاط استان پیش‌بینی می‌کنیم.

بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح پنج‌شنبه نیمه ابری در برخی نقاط مه‌آلود به‌تدریج کاهش ابر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد نیز در این روز نیمه ابری و مه آلود به‌تدریج کاهش ابر گاهی وزش باد با کمینه و بیشینه دمای 5 و 17 درجه سلسیوس خواهد بود.

آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز جمعه قسمتی ابری به‌تدریج افزایش ابر در برخی نقاط همراه با بادوگردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد نیز در روز جمعه قسمتی تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی توام با وزش باد و کمینه و بیشینه دمای 6 و 19 درجه سلسیوس خواهد بود.

در 24 ساعت گذشته ریوش با 2 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بردسکن با 17 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. حداکثر سرعت باد از ایستگاه سبزوار به میزان 43 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است و بیشترین مقدار بارندگی را کاشمر با 12 میلی‌متر داشته‌است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار