امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: خدمات مختلف بسیج در همه زمینه‌ها ارزشمند و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 23 November 2018

  به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف بسیج اقدامات شاخص و ارزشمندی انجام داده شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) با صراحت فرمود که باید ۲۰ میلیون بسیجی داشته باشیم تا دشمن به کشور ما طمع نکند به طوری که حضرت امام این موضوع را از قرآن و اهل بیت (ع) الهام گرفته است.

امام جمعه ارومیه گفت: اگر بسیج در جنگ و فتنه‌ ۸۸ پای کار نبود، کشور دچار مشکل می‌شد، پس دانش‌آموزان و دانشجویان و اساتید باید به طور کلی همه بسیجی شوند.

وی بیان کرد: حضرت امام(ره) در سال ۵۸ با بنیان‌گذاری بسیج تدبیری کرد که همه ما هنوز از نتایج مطلوب آن بهره‌مند بوده که این از کیاست و درایت ایشان بود.

امام جمعه ارومیه گفت: همین که در سازمان ملل توسط آمریکا علیه کشورمان توطئه‌چینی می‌شود، دلیل متقن بر ضرورت راه‌اندازی بسیج و حفظ آن است.

وی در ادامه میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) را تبریک گفت و بر لزوم الگو گرفتن از سیره نبوی در همه شئون زندگی تاکید کرد.

قریشی با اشاره به اینکه در هفته وحدت قرار داریم گفت: علاوه بر لزوم حفظ همدلی بین مذاهب مختلف، باید بین همه مسلمانان صمیمت و الفت باشد.

وی ادامه داد: همه فرقه‌ها و مذاهب مسلمین حضرت محمد (ص) را قبول دارند و امام جعفر صادق(ع) نیز در بین اهل سنت شاگردانی داشتند، پس این دو بزرگوار محور وحدت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار