فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر جهان را از لیبرالیسم به سمت خداپرستی و عبودیت با محور اسلام تغییر داد، گفت: بسیج در این زمینه نقش چشمگیر و غیرقابل انکاری داشته است
کد خبر: ۶۸۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 23 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حبیب شهسواری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: بسیج در بخش‌های مختلف اعم از خدماتی، درمانی، سازندگی و فرهنگی حضور موثر و موفق داشته اما هشت سال دفاع مقدس شاهکار بسیج بود.

وی فرا رسیدن هفته بسیج را به اقشار مختلف مردم استان تبریک گفت و افزود: بسیج ضمن اینکه در زمینه‌های مختلف از کارکردهای مفید و سازنده‌ای برخوردار است با تبعیت از مقام عظمای ولایت برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب در مقابل گزندهای مختلف گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، یکی از مهم‌ترین پدیده‌های قرن بیستم را ظهور انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه رهبری حضرت امام(ره) توانست نظام معماری و جغرافیای سیاسی استکبار را به هم زند و همه برنامه‌ها و توطئه‌های آنها را در نطفه خفه کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر جهان را از لیبرالیسم به سمت خداپرستی و عبودیت با محور اسلام تغییر داد، بیان کرد: بسیج در این زمینه نقش چشمگیر و غیرقابل انکاری داشته است.

شهسواری با اشاره به گوشه‌ای از بیانات حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداوند است، اظهار داشت: همه کسانی که برای عمران و آبادانی ایران اسلامی تلاش می‌کنند و دل در گروی عشق میهن دارند بسیجی قلمداد می‌شوند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه شاهکار بسیج بود، بیان کرد: دفاع مقدس در واقع ادامه مسیر عاشورا و منعکس کننده پیام نهفته در نهضت حسینی به شمار می‌رود پس باید این ایام را گرامی داشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف میدان‌دار بوده و از این رهگذر خدمات متنوع و زیادی ارائه داده است، اظهار داشت: قرارگاه حمزه سیدالشهدای استان 20 میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی و اجرای پروژه‌های مختلف هزینه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار