هفته بسیج یادگار دوراندیشی حضرت امام و یادآور رشادت ها و شجاعت های دلاورمردان بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس است .
کد خبر: ۶۸۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 26 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خویبه گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
سرهنگ علایی فرمانده سپاه شهرستان خوی در  این مراسم بعد از خیر مقدم گویی به بسیجیان حاضر در همایش با بیان اینکه هفته بسیج یاد آور رشادت ها وشجاعت ها وازجان گذشتگی های دلا ورمردان وشیر زنان ۸سال دفاع مقدس است ،گفت : ما مدیون بسیجیان با اعتقادوبا بصیرت وبا ایمان هستیم .
محمد باقر علایی تصریح کرد:بسیج تاکنون رسالت و وظیفه خود را دربرابرکشور به نحو احسن انجام داده و در تمام عرصه ها وبا حضور پررنگ توانسته کارنامه درخشانی را از خود به یادگاربگذارد.وی افزود: بسیج به عنوان تکیه گاه و نیروی مقتدردرشرایط سخت و بحرانی  برای نظام جمهوری اسلامی و همچنین  نقش  تعیین کننده وموثر در سرافرازی و همبستگی ملت ایران اسلامی و ثمره و چکیده انقلاب اسلامی است.
علایی در ادامه سخنان خود گفت : بسیج بهترین و تنهاگزینه برای وحدت سیاسی ،اجتماعی و مذهبی است که می شود از آن در الگوی جهانی بهره گرفت.وی همچنین با اشاره به اینکه ،بسیج بزرگترین سرمایه وپشتبان انقلاب و نظام است خاطر نشان کرد : تمام موفقیت ها ،  پیروزی ها مدیون خون پاک  شهدا و  رشادت های بسیجیان است که مقام معظم رهبری در این مورد می فرماید :بسیج راه خداست و بسیجی بنده سربلند اوست.
علایی در پایان بخش سخنان خود افزود:گرامی داشت هفته بسیج  تجدیدمیثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار