مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد گفت: نماینده اتحادیه جهانی کشتی به همراه رییس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی ایران با استقبال رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی وارد ارومیه شدند
کد خبر: ۶۸۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 26 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سینا پسران افشاریان امروز  اظهارکرد:«چارلز‌ویلت» به همراه محمد‌ابراهیم‌ امامی و سرمربی تیم ملی و کمیته فنی تیم ملی کشتی ایران با استقبال رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی به منظور حضور در مسابقات بین المللی جام شاهد در ارومیه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه محمد ابراهیم امامی به عنوان سرپرست فنی این مسابقات ایفای نقش می کند، گفت: ابراهیم کریمی از آذربایجان غربی، محمد رحیم پور از کردستان، احمد تاجیک از تهران، بهنام شیرمحمدی از تهران، بروز رضاپور از هرمزگان، مرتضی زورمند از البرز و هژار عباسی از آذربایجان غربی به عنوان داور درجه یک بین المللی در این دیدارها قضاوت می کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد، با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت سه روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود، گفت: تیم ملی ایران در قالب سه تیم در اوزان 10 گانه به سرمربی گری حمید با‌وفا، دو تیم از‌ آذربایجان غربی و تیم ملی ارمنستان در ارومیه در‌ حال تمرین و آماده سازی هستند و سایر کشورها هم امروز و فردا در این رقابت ها حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه دومین دوره این مسابقات در سال 1382 به میزبانی ارومیه برگزار شده بود، ادامه داد: اتحادیه جهانی کشتی در سال 2016 میلادی این رقابت‌ها را به‌ عنوان معتبرترین مسابقات رده سنی جوانان در دو بخش فرنگی و آزاد انتخاب کرد.

پسران افشاریان با اشاره به پوشش رسانه ای این دیدار ها خاطرنشان ساخت: 30‌ خبرنگار و عکاس‌خبری از رسانه های برجسته کشوری و استانی به صورت‌ آنلاین به مدت ‌سه روز این رویداد مهم ملی رو پوشش خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار