مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی علت دشمنی آمریکا با ملت ایران را عدم عبور آنها از آرمانهایشان عنوان کرد و گفت: ملت ما با پیروی از فرامین امام (ره) و ایستادگی در مقابل زورگویی های استکبار سبب شکستن هیمنه آمریکا در جهان شده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 26 November 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدالرحیم سرائی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان که در مسجد جامع سردشت با حضور اقشار مختلف برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی در شرایطی کشورمان را متهم به تروریسم می کند که نخست وزیر، رئیس جمهور این مملکت، ۱۸ هزار شهید و همچنین بمباران شیمیایی شهر مسکونی سردشت نمونه بارز قربانی ترور در سطح جهان هستند.

وی علت دشمنی آمریکا با ملت ایران را عدم عبور آنها از آرمانهایشان عنوان و اضافه کرد: ملت ما با پیروی از فرامین امام (ره) و ایستادگی در مقابل زورگویی های استکبار سبب شکستن هیمنه آمریکا در جهان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به تاثیر و نقش بسیج در مقابله با دشمنان تاکید کرد: بسیج ابزار قدرتمند حاکمیت دین و ولایت فقیه است که چهل سال در برابر هجمه های دشمن با اقتدار ایستادگی کرد.

اجرای بیش از 75 درصد از برنامه های ابلاغی در سردشت

فرمانده سپاه سردشت هم در این مراسم با اشاره به گزارش اجمالی از برنامه های سپاه سردشت در سال جاری گفت: سپاه سردشت در بعد فعالیت های فرهنگی و دفاعی در راستای تحقق ارتش دهها میلیونی اقداماتی را در چارچوب برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین انجام داده است.

موسی مرادی افزود: تا کنون در حدود ۷۵ درصد از برنامه های ابلاغی و دفاعی سازمانی بسیج با رویکرد تبیین و تشریح گفتمان انقلاب و مقام معظم رهبری در سردشت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: برنامه های بومی محلی، برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق دوردست، برپایی یادواره شهدا، طرح کیفی بخشی حلقه های صالحین، طرح گشت های محله محور، مقابله با آسیب های اجتماعی، ایجاد صندوق قرض الحسنه بسیجیان، اهدای جهیزیه و اعزام گروه های بسیجی به مناطق محروم و کم برخوردار از جمله مهم ترین برنامه ها بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار