بیش از ۸۰ درصد المان تپه شهدای خوی پیشرفت فیزیکی دارد
کد خبر: ۶۸۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 27 November 2018

به گزار خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

 

مهندس محرم اکبر زاده شهردار خوی با اعلام این خبر گفت:: 

 فاز اول پروژه احداث الِمان تپه شهدای گمنام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در حال اجرا بوده و محوطه سازی، اجرای سنگ فرش، تاسیسات،اجرای سنگ نمای رواق ها و الِمان به اتمام رسیده و جانمایی گنبد نیز صورت گرفته و در حال حاضر مراحل پایانی این پروژه در فاز اول طی می شود.

 

شهردارخوی افزود : تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال اجرا بوده و ۳۸ ستون تا ارتفاع بیش از ۴ متر اجرا شده و آرماتور بندی بخشی از ستونها برای مرحله جدید بتن ریزی در حال اجراست. 

 

اکبرزاده اضافه نمود : بازدیدهای مستمر از روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح صورت می گیرد و تلاش می کنیم تا طبق زمانبندی صورت گرفته این پروژه اجرا گردد.

 

مهندس اکبرزاده درباره دیگر طرح های عمرانی شهری گفت: عملیات خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی و آماده سازی کمربندی ضلع غربی نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰  درصد در دست اجرا بوده و احداث پل با دهانه ۱۰  متری در مسیر کمربندی نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجراست.

 شهردار خوی  اظهار داشت : پروژه های عمرانی روزمره شهرداری در راستای بهبود معابر سطح شهر در طول سال طبق برنامه اجرایی تعیین شده انجام می شود و پروژه جدول گذاری در حال حاضر در کوچه قصاب زاده در خیابان جانبازان، بن بست نوری ۱۰ در ۱۶ متری نوری و روبروی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود. 

 

مهندس اکبرزاده اضافه کرد: پروژه زیرسازی و آماده سازی و تسطیح نیز در بن بست بهار یک در کوچه امیرالمومنین(ع)، کوچه درخشان، کوچه میثاق۵ ، کوچه گلهای ۵ در دست انجام می باشد. 

 

مهندس اکبرزاده در پایان سخنان خود گفت : پیاده روسازی و اجرای پروژه سنگ فرش نیز در حال حاضر در در بلوار شهید مختار پور و بلوار آزادگان اجرا می شود.

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار