امام جمعه چالدران گفت: هم اکنون در داخل کشور برخی ژست روشن‌فکری به خود گرفته و جنگ نرم دشمن را انکار می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 30 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام ناصر آقایی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه چالدران با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فیلم‌سازان و هنرمندان و اشاره امام خامنه‌ای به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: بی‌شک صدا و سیما باید در ساخت و تهیه برخی سریال‌ها خود تجدیدنظر کنند چون به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه، در تولیدات خود با جنگ نرم دشمن همراهی می‌کنند.

وی افزود: برای نخستین مرتبه در 14 سال پیش«جوزف نای» موضوع جنگ‌نرم را مطرح و  قدرت نرم را راهی در سیاست‌های جهانی عنوان کرد و این در حالی است که هم اکنون در داخل کشور برخی ژست روشن‌فکری به خود گرفته و جنگ نرم دشمن را انکار می‌کنند.

امام جمعه چالدران با اشاره به دیدار رهبری با فرماندهان نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ایشان در این دیدار به جوانگرایی توصیه کردند و جوانان را راه حل برطرف کردن مشکلات دانستند و فرمودند که اگر مسوولان از میان جوانان مومن و انقلابی انتخاب شوند مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به روز مجلس و سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس گفت: باید نمایندگان خانه ملت به جای صرف زمان برای لوایح و تبصره‌های مختلف، وقت خود را برای حل مشکلات مردم صرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار