شن ریزی خیتبان ها و معابر اصلی مساکن مهر از سوی شهرداری خوی آغاز می شود
کد خبر: ۶۸۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 01 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
مهندس اکبرزاده شهرداری خوی در جلسه علنی شورا ی اسلامی  از آغاز شن ریزی در معابر اصلی مساکن مهر خبر داد. محرم اکبر زاده در ادامه ضمن اشاره به پیگیریهای صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات معابر مساکن مهر اظهار داشت: طبیعتا شهرداری بر اساس نگرش و اهداف سازمانی خود تلاش میکند تا مشکلات مختلف شهری شهروندان را مرتفع سازد و علیرغم اینکه در حال حاضر مسائل و مشکلات مربوط به معابر مساکن مهر و شرایط فعلی به عدم اجرای دقیق تعهدات طرف های قرارداد سازنده این مساکن برمیگردد.
اکبرزاده افزود: شهرداری جلسات مختلفی را برای ورود به این موضوع و رفع مشکلات مذکور تشکیل داده است.
وی تصریح کرد: زیرسازی و جدول گذاری های صورت گرفته در این مساکن از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و ساماندهی معابر مساکن مهر بار مالی قابل توجهی را متوجه شهردرای می سازد. 
شهردار خوی گفت: پس از دیدار و بحث و بررسی مسایل مربوط به این حوزه با معاونین سازمان مسکن و شهرسازی خوشبختانه  ، توافق کلیات ساماندهی معابر از سوی شهرداری انجام شده و بر اساس این توافق تیم های کارشناسی شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی طی یکماه آتی نسبت به بررسی مسایل مربوط به این ساماندهی و مسایل مالی آن بصورت مشترک اقدام می کنند.
اکبرزاده ادامه داد  : علیرغم لزوم حصول توافق نهایی و تثبیت شرایط توافق مذکور، با توجه به مشکلاتی که شهروندان عزیز ساکن این بخش،  شهرداری اولین گام خود را در مسیر ساماندهی معابر برداشته و بزودی شن ریزی معابر اصلی مساکن مهر طی روزهای آتی آغاز می شود.
شهردار خوی در پایان سخنان خود گفت: مسیر 20 متری اصلی مساکن مهر نیز از جمله موضوعاتی است که در دیدار با معاونین سازمان مسکن و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار