با رای هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی آذربایجان‌غربی مصوبه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه رد شد.
کد خبر: ۶۸۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 01 December 2018

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در جلسه چند ماهه گذشته شورای اسلامی شهر ارومیه محتوای نامه ای که در آن به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و توجه به ورزش همگانی به عنوان وظیفه ذاتی شهرداری اشاره شده بود، قرائت شد و پنج تن از اعضای جلسه آن را امضاء و سه نفر با آن به مخالفت برخواستند.

روند این پیشنهاد پیگیری و پس از برگزاری جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار ارومیه در نهایت با رای هفت نفر باشگاه‌ شهرداری ارومیه منحل شد.

پس از ارسال مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه جهت تائید یا عدم تائید به فرمانداری ارومیه، در جلسه هیات تطبیق مصوبات شهرستان ارومیه صورت جلسه بند یک شماره 100 شورای اسلامی شهر در خصوص انحلال باشگاه های شهرداری ارومیه مطرح و اعضای هیات تطبیق، انحلال باشگاه شهرداری ارومیه را خارج از حدود وظایف و اختیارات شورای اسلامی تشخیص و مصوبه را رد کردند.

با توجه به رد مصوبه توسط فرمانداری ارومیه، مصوبه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه به هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شورای های اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال شد که امروز در این جلسه با بررسی مصوبه انحلال توسط هیات تطبیق با رای موافق محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی،گروسی مدیرکل دادگستری استان، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس، روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و باقرزاده نماینده شورای استان مقرر شد به فعالیت خود ادامه دهد.

در جلسه امروز هیات حل اختلاف استان بر بقای تیم داری وحمایت از تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکید شد.

به گزارش فارس، انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در حالی مطرح شده بود که امسال 2 تیم از شهر ارومیه در لیگ برتر والیبال کشور حضور خواهد داشت.

باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال 1390 فعالیت خود را با تیم داری در رشته های والیبال لیگ برتر، تکواندو، اسکیت، تیراندازی، فوتبال بانوان لیگ برتر و هندبال لیگ یک آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار