طی ۸ ماهه سالجاری بیش از ۳۶۷۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی واگذار شده است .
کد خبر: ۶۸۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 04 December 2018

به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی از خوی

مهندس سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی گفت : طی ۸ ماهه سالجاری ۳ هزار و ۶۷۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهر خوی واگذار شده که ۵۹ درصد این انشعاب ها مربوط به انشعاب فاضلاب و ۴۱ درصد مربوط به انشعاب آب است .

مهندس ولیزاده در این باره اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۴ انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده که ۲۱۲ فقره انشعاب بیشتر از برنامه مصوب زمانبندی بوده است که این امر بیانگر رویکرد آبفای خوی ، تشویق مردم به استفاده از شبکه فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی تعداد کل انشعابات فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۱هزار فقره اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۷ درصد شهرخوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد .
وی در ادامه با اشاره به واگذاری بیش از یک هزار و ۵۹۸ انشعاب آب در ۸ ماهه سالجاری اظهار داشت : در این زمینه نیز طبق برنامه پیش رفتیم و تا رسیدن به نقطه نهایی برنامه سال ۹۷ فاصله چندانی نداریم.
مدیرعامل شرکت با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب، خاطرنشان کرد: شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.
ولیزاده با بیان اینکه نصب انشعاب بدون مجوزشرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می شود، ابراز داشت: با متخلفین این حوزه برخورد قانونی خواهد شد.
مهندس ولیزاده در پایان سخنان خود گفت: نصب انشعاب های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.
خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار