امام جمعه نوشین‌شهر با اشاره به آشوب‌ها و سرکوب معترضان با گاز اشک آور، باتوم و گلوله در فرانسه، دلخوشی غربزدگان وطنی به دموکراسی غربی را تعجب آور و مشمئز کننده دانست.
کد خبر: ۶۸۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی 

 حجت‌الاسلام محمد خانبابایی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نوشین‌شهر با اشاره به احوالات عالم قیامت اظهار کرد: جزای اهل دوزخ به خاطر عملکردشان جهنم و آتش قهر الهی است.

وی با تبریک 16 آذر روز دانشجو، دانشجویان را موتور محرک جامعه و کشور دانسته و بر بصیرت و بیداری دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشجویان نباید بازیچه دست سیاستمداران و احزاب و جریان‌های سیاسی به ویژه در زمان انتخابات شده و روحیه مطالبه‌گری و استکبار ستیزی و نقش روشنگری خود را فراموش کنند بلکه باید فضای دانشگاه‌ها را فضای علمی و معنویت و نشاط و آزاد اندیشی کرده و سیاست زدگی را آفت جوامع علمی بدانند. 

امام جمعه نوشین‌شهر به گوشه هایی از پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان اشاره کرد و افزود: نقش خانواده‌ها و آموزش و پرورش در نمازخوان تربیت کردن دانش آموزان بسیار فراوان است و باید مسوولان دولتی در تجهیز و آماده سازی نمازخانه‌های بین راهی تلاش کنند.

وی در ادامه با محکومیت واقعه تروریستی چابهار، بر انتقام سخت از گروهک‌های تروریستی و تکفیری تاکید کرده و ریخته شدن خون انسان‌های بی گناه را نشانه ددمنشی دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

خانبابایی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آشوب‌ها و سرکوب معترضان با گاز اشک آور، باتوم و گلوله در فرانسه، دلخوشی غربزدگان وطنی به دموکراسی غربی را تعجب آور و مشمئز کننده دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار