فرزند شهید مدافع حرم عبدالله باقری خطاب به رئیس رسانه ملی نوشت: آمدن من به تلویزیون روحیه‌ام را عوض کرد که می‌توانم به مسیری که در ذهنم دارم ادامه بدهم و این را مدیون فرصتی هستم که شما و همکارانتان به من داده اید.
کد خبر: ۶۹۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ 18 December 2018

محدثه باقری فرزند شهید مدافع حرم عبدالله باقری در نامه‌ای که خطاب به علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما نوشته، آمده است:

(( بسم رب الشهداء و الصدیقین ))

پدرعزیزم جناب آقای علی عسکری

رییس سازمان صدا وسیما

سلام ، 

هفته پیش بود که برنامه من در شبکه دو پخش شد.

«اقیانوس آرام» شبکه دو به من بعنوان فرزند شهید مدافع حرم فرصت داد تا از خاطرات و تجربیات کارگردانی ام درمدرسه بگویم و البته از پدرم.پدرشهیدی که برایم خیلی عزیز بود خیلی ...

آمدن من به تلویزیون روحیه ام را عوض کرد وقتی برنامه را دیدم بیشتر ازقبل روحیه گرفتم که می تونم به مسیری که درذهنم دارم ادامه دهم این رو مدیون فرصتی هستم که شما و همکارانتان به من داده اید.

آقای علی عسکری 

از اینکه به خانواده های شهیدان مدافعان حرم و بویژه فرزندان آنها توجه می کنید سپاسگزارم.

اوایل شهادت پدرم وقتی برخی می فهمیدند که او درسوریه شهید شده است به ما به گونه ای دیگر نگاه می کردند و پچ پچ می کردند که او و دوستانش به خاطر پول رفته اند و ....دل ما عجیب می شکست اما وقتی تلویزیون به فداکاری آنها پرداخت و نقشه دشمنان را برای مردم توضیح داد رفته رفته همه چیز عوض شد و همان هایی که دل ما را می شکستند می آمدند؛ عذرخواهی می کردند و حلالیت می طلبیدند.

پدرعزیزم از شما و همه همکارانتان ممنونم این را از طرف خودم و همه فرزندان شهید مدافع حرم نوشتم و البته خواهشی داشتم 

همان طور که این فرصت را برای من فراهم کردید که به تلویزیون بیایم برای دیگر فرزندان شهید مدافع حرم هم همین کاررا ادامه دهید.

دختر شما

محدثه باقری فرزند شهید مدافع حرم عبدالله باقری

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار