کد خبر: ۶۹۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 19 December 2018
پایمرد سرپرست هیات بسکتبال استان گفت :تیم خانه بسکتبال نماینده استان در لیگ جوانان باشگاههای کشور است .

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،پایمرد سرپرست هیات بسکتبال استان گفت :تیم خانه بسکتبال نماینده استان در لیگ جوانان باشگاههای کشور است.
پریسا پایمرد با بیان این خبر اظهار داشت :
رقابتهای بسکتبال جوانان باشگاههای کشور به میزبانی یاسوج برگزار می شود و تیم خانه بسکتبال بعنوان نماینده کهگیلویه وبویراحمد در این مسابقات حضور دارد.
پایمرد افزود:دور رفت رقابتهای گروه Gبسکتبال جوانان کشور از روز چهارشنبه 28آذرماه با حضور چهار تیم پژوهان ماهشهر ،آینده سازان اهواز ،شمس تهران و خانه بسکتبال استان در محل سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان برگزار می شود .
سرپرست هیات بسکتبال استان ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل ،ریاست آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت بدنی در میزبانی این دوره از مسابقات تصرح کرد :رقابتهای بسکتبال جوانان کشور در سه گروه برگزار و دو تیم برتر به دور بعدی صعود می کند.
این مقام مسئول از شرایط خوب تیم خانه بسکتبال استان در این دوره از رقابتها خبر داد و اظهار داشت :امیدوارم با شناختی که از حریفان داریم بعنوان یکی از دو تیم صعود کننده راهی مرحله بعدی این مسابقات شویم.
اسامی تیم جوانان خانه بسکتبال در این مسابقات ،امیر حسین اوجی ،محمد حسین شیخیان،عیلرضا اسلامی ،وسام مشایخی ،علیرضا سجادیان ،مهران چتر آذر ،دانیال حامد پور ،کیوان عباسی پور ،داوود نیکمرام ،محمد رضا موحد زاده ،امیر رضا مرادی و فرنام قنبری تشکیل می دهند .
سجاد گودرزی سرمربی و ابراهیم مشفق پور بعنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند.
رقابتهای گروه Gبسکتبال جوانان کشور ازعصر روز چهارشنبه 28لغایت 30آذرماه در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه بویراحمد برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار