مدرس عکاسی انجمن سینمای جوانان همدان در این‌باره اظهار کرد: ورکشاپ عکاسی خبری با موضوع آشنایی با گونه‌های مختلف عکاسی خبری، چگونگی تهیه گزارش تصویری قدرتمند در مطبوعات و خبرگزاری‌ها، همراه با نقد و نمایش عکس‌های خبری ایران و جهان در استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 24 December 2018
جواد وفایی از برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی خبری به منظور آشنایی با گونه‌های مختلف این نوع عکاسی در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وفایی با اشاره به اینکه آموزش ورود به این حرفه برای علاقمندان یکی از دیگر اهداف ما از برگزاری این کارگاه است، یادآور شد: این دوره آموزشی عکاسی با حضور «عبدالرحمن رأفتی» عکاس خبری و مستندنگار همدانی در انجمن سینمای جوانان همدان برگزار می‌شود.

وفایی با تأکید بر اینکه حضور در این کارگاه برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: این ورکشاپ چهارشنبه پنجم دی‌ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در انجمن سینمای جوانان همدان برگزار می‌شود.

وی وضعیت عکاسی خبری را در همدان قابل قبول اعلام کرد و گفت: همدان یکی از قطب‌های عکاسی در ایران است و این حرفه روز به‌روز با تجهیزات پیشرفته‌تر در همدان رشد می‌کند و انجمن سینمای جوانان همدان نیز دارای رتبه‌های خوبی در حوزه فعالیت‌های عکاسی است.

لازم به ذکر است؛ عبدالرحمن رأفتی از سال ۸۶ حرفه عکاسی خبری را در روزنامه جام جم و سایت جام آنلاین آغاز کرده و با روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری استان همدان نیز همکاری داشته و در حال حاضر نیز عضو و عکاس سرویس عکس یکی از خبرگزاری‌های استان ست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار