جلسه کارگروه تخصصی الحاق روستاهای واقع در حریم شهر سلماس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سلماس در سالن جلسه فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 29 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از سلماس ، جلسه کارگروه تخصصی الحاق روستاهای هفتوان و مغانجوق به شهر سلماس به ریاست محمدزاده گلعذانی،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلماس و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و تعدادی از رؤسای شورای های اسلامی روستاهای مذکور در محل سالن اجتماعات فرمانداری سلماس برگزار شد.

عباس محمدزاده گلعذانی ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین و تبریک سالروز ولادت پیامبر مهر و رحمت،منادی عدالت و معنویت،حضرت عیسی مسیح(علی نبینا و آله و علیه آلاف التحیه و الثناء) به تمامی موحدین و یکتاپرستان عالم خصوصا همشهریان عزیز مسیحی آشوری،کلدانی و کاتولیک روستاهای خسروآباد و پتاویر شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست اهالی محترم روستاهای هفتوان و مغانجوق مبنی بر الحاق به شهر سلماس این کارگروه تشکیل که پس از کار کارشناسی و سیر مراحل قانونی ااقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلماس در ادامه با بیان دستورالعمل ها و بخشنامه مربوط به الحاق روستا به شهر و با اشاره به شعار سال تأکید نمود: خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات و تأمین زیرساخت ها و امکانات رفاهی لازم بایستی با روحیه و مدیریت جهادی در دستور کار مسئولین باشد لذا اعضای محترم شورای اسلامی شهر سلماس و شهردار محترم با همین روحیه پیگیری و زمینه الحاق این روستا ها به شهر سلماس باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه هریک از رؤسای محترم شورای های اسلامی روستاها مذکور به بیان دیدگاهشان در خصوص الحاق به شهر سلماس پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار