وقایع ۸۸ از دسیسه های دشمنان اسلام بود.
کد خبر: ۶۹۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 30 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

سردار یوسف شاکری در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی که در حسینیه شیخ نوایی خوی برگزار شد با بیان اینکه ، مردم هر جامعه ای باید فتنه‌های زمان خود را به خوبی بشناسند گفت: بصیرت و آگاهی مردم است که جامعه بالنده را رقم زده است.

سردار شاکری گفت: نباید فراموش کرد که وقایع سال ۸۸ هیچ ربطی به موضوع انتخابات نداشت
و قطعا موضوع فتنه از دسیسه های دشمنان اسلام بود و اگر ما فتنه شناس نباشیم غافلگیر خواهیم شد .

 

سردار شاکری در ادامه با طرح این سوال که چرا و چگونه فتنه ۸۸ رخ داد، افزود:شبه افکنی و عدم بصیرت مهمترین عامل روی دادن این رخداد بود اما تدابیر رهبری در لحظه حساس اهداف دشمنان را به خودشان برگرداند.
وی اظهار داشت: می توان ریشه 9دی را در بیماریهای روحی و روانی، عوامل تاریخی و اعتقادی عنوان کرد.

معاون سابق سازمان پدافند غیر عامل کشور همچنین با اشاره به بصیرت مردم ایران، ابراز داشت: ۹ دی بیانگر هوشیاری، هوشمندی و دشمن شناسی ملت ایران است که جزو بزرگترین حماسه‌های مردمی در کشورمان است.

سردار شاکری با تاکید بر اینکه فتنه شناسی در زندگی ائمه و بزرگان دین یک اصل بود، گفت: فتنه زمانی رخ می‌دهد که منکر و باطل خود را شبیه حق در می‌آورد از همین رو بازخوانی فتنه ها یک اصل است.
مردمان انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان خوی با حضور در این مراسم به استقبال حماسه ای که در نهم دی ماه سال ۸۸ خلق کردندرفته اند و با مشت های گره کرده شعارهای "مرگ بر آمریکا ،مرگ بر منافق ، حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست" را سرداده و با آرمانهای امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار