معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی همدان از میزبانی مسابقات المپیاد دانشجویی و دانش‌آموزی سمای دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور در همدان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 02 August 2015

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی همدان از میزبانی مسابقات المپیاد دانشجویی و دانش‌آموزی سمای دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور در همدان خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان، شاهرخ قاسم‌زاده اظهار کرد: معاونت سما واحد همدان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی همدان میزبان مسابقات المپیاد دانشجویی و دانش‌آموزی سمای دختران سراسر کشور است.

وی گفت: این مسابقات از 16 تا 26 مرداد ماه جاری در سالن ورزشی امام علی (ع) و سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: مسابقات المپیاد سما دختران کشور در دو رده دانش‌آموزی و دانشجویی با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در همدان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مسابقات المپیاد دانشجویی و دانش‌آموزی سمای دختران سراسر کشور در رده دانش‌آموزی دختران متوسطه دوره اول در رشته‌های شطرنج و تنیس روی میز و در رده متوسطه دوم در رشته های بدمینتون، و هندبال از 16 تا 20 مرداد برگزار خواهد شد.

قاسم‌زاده بیان کرد: ورزشکاران در رده دانشجویی نیز در رشته‌های بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از 22 تا 26 مرداد ماه جاری در همدان به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده و رایزنی با اماکن گردشگری و تفریحی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، همدان امیدواریم خاطره خوشی برای ورزشکاران در این مسابقات نقش ببندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار