برگزاری کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان سلماس
جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان سلماس برگزار گردید.
کد خبر: ۷۰۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ 09 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از سلماس ، عباس محمدزاده گلعذانی ، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان سلماس که ریاست این جلسه را بر عهده داشت ، در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت نوزدهم دی،سالروز قیام مردم قم علیه نظام ستمشاهی گفت: اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی و قلب تپنده شریان اقتصادی هستند،داشتن صنوف و تشکیلات صنفی قوی باعث تقویت اقتصاد شهرستان خواهد شد و در این راستا بالا بردن فرهنگ عمومی مصرف و لحاظ کردن مسائل اعتقادی در بین صنوف در خصوص عرضه کالا و خدمات ارائه شده به همشهریان باعث تقویت هر چه بیشتر نهاد های اقتصای شهرستان خواهد شد.

 

وی اظهار داشت:در حوزه کاری این کمیسیون می طلبد که همه عزیزان با حساسیت ویژه ای مباحث مطروحه و مصوبات جلسات و اجرای دقیق قوانین را دنبال نمایند تا شاهد جامعه ای قانونمند و سالم باشیم.

محمدزاده افزود: بحث آموزش روسای اتحادیه ها و اطلاع رسانی بیشتر پیرامون مسائل و قوانین نظام صنفی از اهم مواردی است که لازم است به آن توجه ویژه شود.

محمدزاده در این جلسه در خصوص تشکیل کمیسیون بازرسی و رسیدگی به شکایات اتحادیه ها عنوان نمود : برابر ماده 10 آیین نامه اجرایی تکمیلی ماده 39 نظام صنفی ، اتاق اصناف موظف است نسبت به تشکیل این کمیسیون اقدام و نتایج اقدامات انجام شده را بهمراه مستندات آن ، به دبیرخانه کمیسیون ارسال نمایند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلماس در پایان جلسه گفت: امید است در این سال با همکاری و تعامل بیشتر اعضای کمیسیون نظارت بتوانیم در حوزه کاری مباحث مطروحه و مصوبات جلسات و اجرای دقیق قوانین را دنبال نماییم تا شاهد جامعه ای قانونمند و سالم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار