مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:
اکنون برای ترویج فرهنگ پهلوانی و ورود این فرهنگ در کنار ورزش به سبد خانوارها، کارهای بسیاری توسط اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام انجام گرفته است.
کد خبر: ۷۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 03 August 2015

گزارش تابناک ایلام، بهروز حیدرزاده ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ارج نهادن به جامعه ورزش از سوی نماینده رهبری در استان ایلام قابل تحسین است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: اداره کل ورزش و جوانان فقط مختص به ورزش نیست بلکه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در مجموعه معاونت فرهنگی و هیئت‌های ورزشی پیشگام است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این دستگاه کمتر از برنامه‌هایی که در دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در استان ایلام اجرایی می‌شود، نیست.

این مسئول اضافه کرد: ورزشکاران و مربیان علاوه بر برنامه‌های مدون برای قهرمانی به عنوان سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج نیز فعالیت مداوم دارند، کلاس‌های قرآنی شب‌های قدر، سفره‌های افطاری ،مسابقات قرآنی، نماز جماعت، آموزش فرهنگ نماز در کنار برنامه‌های قهرمانی برخی از فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان در ماه مبارک رمضان بوده است.

حیدرزاده تصریح کرد: اکنون برای ترویج فرهنگ پهلوانی و ورود این فرهنگ در کنار ورزش به سبد خانوارها، کارهای بسیاری توسط اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام انجام گرفته است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: کسب مقام اول کشور توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان در افزایش مشارکت اجتماعی جوانان، کسب مقام پنجم کشور در حوزه ازدواج، قرار گرفتن در ردیف 10 استان برتر در حوزه ترویج فرهنگ پهلوانی، کسب مقام اول استانی سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان در حوزه مبارزه با مواد مخدر و ... عنوان‌هایی است که در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان به دست آمده است.

وی ادامه داد: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی، برنامه‌ای در روز دوشنبه دوازدهم مردادماه جاری با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و با حضور عموم مردم در زورخانه پوریای ولی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به جایگاه شهداء گفت: هیئت‌های ورزشی خودجوش پیشتاز اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند و یادمان 175 شهید غواص که با همکاری همکاران ما در هیئت نجات غریق و غواصی در دریاچه دوقلو آبدانان برگزار شد یاد و خاطره آن عزیزان بی‌ادعا توسط ورزشکاران غواصی به نمایش گذاشته شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار