پیگیری لیگ برتر والیبال
در آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال کشور ، دورنای ارومیه برابر حریف خود متحمل یک شکست دیگر شد تا همچنان در انتهای جدول رده‌بندی باقی بماند.
کد خبر: ۷۰۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 28 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، مرکز آذربایجان غربی ،  دورنا ارومیه در هفته بیست و یکم دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر دیروز در سالن 6 هزار نفری الغدیر ارومیه در مقابل میهمان خود شهرداری ورامین نتیجه را با سه ست پیاپی واگذار کرد .

در این دیدار، نماینده ارومیه در ست نخست 23 بر 25 ورامین مدعی را نتوانست مغلوب کند ولی در ادامه با عملکرد ضعیف در دریافت‌ها ست های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر  ۲۳ ، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر 12 بازی را به حریف خود باخت .

دورنای ارومیه با شکست ۳ برصفر در این دیدار همچنان با یک برد و 6 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند و شهرداری ورامین با 18 برد و 53 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

اما در اراک ، تیم شهرداری ارومیه  ست‌های اول، سوم و چهارم را 25 بر 23، 25 بر 17 و  25 بر 19 به نفع خود به اتمام رساند و تنها در ست دوم 25 بر 19 مغلوب میزبان شد.

شهرداری ارومیه با این برد در رده یازدهم جدول باقی ماند و نماینده اراک با این باخت در رده نهم جدول قرار گرفت.

شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، میزبان خاتم اردکان خواهد بود و تیم دورنا در مشهد با تیم قدرتمند پیام این شهر دیدار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار