شهاب نادری با بیان اینکه کاهش قیمت ارز در روزهای آینده رخ می‌دهد گفت: حرف‌هایی که امروز توسط فرصت جویان و دلالان در فضاهای مجازی مطرح می‌شود واقعیت ندارد ضمن اینکه حتی دلار ۸ هزار تومانی براساس مولفه های اقتصادی گران است.
کد خبر: ۷۱۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ 31 January 2019

 شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار رییس کل بانک مرکزی به نوسان‌گیران مبنی بر اینکه منتظر اقدام بانک مرکزی در بازار ارز باشید، گفت: دلالان با فضای تبلیغاتی می خواهند اینگونه در جامعه القاء کنند که قیمت دلار و کالاها در جامعه افزایش می یابد و بر این موج سوار شده و قیمت ها را افزایش داده و سود خود را کسب کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم نباید ریسک کرده و فریب دلالان را بخورند چراکه همانند گذشته متضرر می شوند، افزود: بانک مرکزی به دلالان و سوءاستفاده گران بازار ارز به درستی هشدار داده است، چراکه پیش بینی می شود کاهش قیمت ارز در روزهای آینده رخ دهد و حرف هایی که امروز توسط فرصت جویان و دلالان در فضاهای مجازی مطرح می‌شود، به واقعیت تبدیل نمی شود.

وی ادامه داد: بانک مرکزی با هوشیاری و مدیریت صحیح بازار، قیمت ارز را تعدیل می کند، لذا پیش بینی می شود موج جدید کاهش قیمت ارز در راه است و بانک مرکزی می تواند قیمت ارز را کاهش داده و مانع فعالیت سوءاستفاده گران و فرصت طلب ها شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دلالان و سوءاستفاده گران با بزرگنمایی ها، سرنوشت بازار ارز را به رد یا قبول پالرمو و SPV گره می زنند، اظهار داشت: این افراد با این بهانه‌ها می خواهند کسب و کار خود را با فروش با نرخ بالا، رونق دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قیمت دلار باید در حدود نرخ دلار در بازار ثانویه باشد و دلار ۸ هزار تومانی نیز براساس مولفه های اقتصادی  گران است.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار