جایگاه چند منظوره اورین در خوی افتتاح شد .
کد خبر: ۷۱۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 04 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

یک باب جایگاه چند منظوره عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG در شهرستان خوی، با حضور معاونین و مسئولین منطقه، فرماندار خوی و برخی از مسئولین ارشد شهرستانی افتتاح شد.
مرتضی بشیر رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه خوی بعداز عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:

جایگاه جدیدالاحداث اورین در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال احداث گردیده و جمعا دارای ۲۴ نازل سوختگیری می‌باشد .
.
بشیر افزود: این جایگاه دارای ۴ سکوی CNG با ۴ دیسپنسر، دو سکوی بنزین و دو سکوی نفتگاز که در هر سکو ۴ تلمبه قرار گرفته و امکان عرضه سه نوع فرآورده بنزین معمولی، نفتگاز یورو ۵ و CNG و سوختگیری همزمان ۲۴ خودرو در جایگاه فراهم شده است.

رئیس شرکت ملی نفت خوی اظهار داشت :
با احداث این جایگاه برای ۱۵ نفر از جوانان شهرستان خوی اشتغال زایی شده است .
وی اضافه نمود : در این جایگاه برای رفاه همشهریان محترم تجهیزات بسیار مطلوب اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت، و امکانات رفاهی اعم از نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و فروشگاه مواد غذایی ایجاد شده است .

بشیر تاکید کرد : این جایگاه با آخرین استاندارد‌های فنی روز دنیا طراحی و راه اندازی شده است. و اولین جایگاهی است که
تحت برند شرکت پالایش نفت تبریز در خوی می باشد .

رئیس شرکت ملی نفت خوی گفت : با بهره برداری از این جایگاه شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی شهرستان خوی به ۲۵ باب و شمارجایگاه‌های سوخت منطقه (مرکز و شهر‌های شمال استان) به ۱۲۴ باب افزایش یافت.
بشیر در مورد نامگذاری این جایگاه بنام اورین گفت: اورین نام کوهی با ارتفاع بالغ بر ۳۷۰۰ متر بلندترین کوه شهرستان خوی و بلندترین قله استان آذربایجان غربی و هیجدهمین کوه بلند ایران است.

بشیر در پایان سخنان خود از سرمایه گذار بخش خصوصی که در احداث و راه اندازی این جایگاه چند منظوره جهت رفاه مردم مومن و قدرشناس خوی زحمات زیادی را متحمل شده است قدردانی کرد .

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

افتتاح جایگاه چند منظوره اورین در خویافتتاح جایگاه چند منظوره اورین در خویافتتاح جایگاه چند منظوره اورین در خویافتتاح جایگاه چند منظوره اورین در خویافتتاح جایگاه چند منظوره اورین در خوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار