مدیر مرکز هشدار الکترونیک محا در آذربایجان غربی گفت:در مدت راه اندازی سیستم هشدار الکترونیک محا در استان، پلیس بیش از ۲۷۰ فقره کمک رسانی به مردم کرده است.
کد خبر: ۷۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 05 February 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ محمود وکیلی مدیر مرکز هشدار الکترونیک آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه برقراری امنیت یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های مردم می‌باشد گفت: سرقت از جمله پدیده‌هایی است که امنیت شهروندان را مختل و آرامش آن‌ها را متزلزل می‌کند.
 
سرهنگ وکیلی با اظهار اینکه موارد اقتصادی، شخصی، روحی و روانی، هنجار‌های اجتماعی از جمله دلایل بروز سرقت می‌باشد؛ بیان کرد: نیروی انتظامی با پیش کشیدن تکنولوژی و استفاده از سیستم‌های تکنولوژی در راستای آسان سازی شیوه‌های پیشگری و مقابله از جرایم گام‌های موثری را برداشته است.
 
وی راه اندازی سیستم هشدار دهنده محا را از جمله این شیوه‌های مهم موثر در پیشگیری سرقت برشمرد و اظهار کرد: با راه اندازی و استفاده از سیستم الکترونیک محا نیروی انتظامی در تمام نقاط استان و حتی در روستا‌ها توانسته است از بروز سرقت‌ها پیشگیری و با عوامل آن مقابله کند.
 
مدیر مرکز هشدار الکترونیک محا در آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱۰ نفر در سطح استان از این سیستم بهرهمند هستند که در مدت یکسال گذشته پلیس از طریق این سیستم توانسته است ۲۷۵ مورد کمک رسانی به مردم ارائه دهد. همچنین در مدت راه اندازی سیستم هشدار محا ۲۳ هزار و ۷۶۰ نفر ساعت پایش صورت گرفته است که ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد غیر عملیاتی بود.
 
سرهنگ وکیلی در ادامه اظهار نمود که سیستم هشدار الکترونیک محا قابلیت نصب در منازل، ویلا باغ ها، صنوف مختلف، دفاتر مالی، انبار‌ها را دارد و در تلاش هستیم که این سیستم را در آتش نشانی و حتی اتومبیل‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان در آینده نزدیک راه اندازی نماییم.
 
انتهای پیام/
کمک رسانی بیش از ۲۷۰ فقره نیروی انتظامی به مردم در قالب سیستم محا در آذربایجان غربیکمک رسانی بیش از ۲۷۰ فقره نیروی انتظامی به مردم در قالب سیستم محا در آذربایجان غربی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار