حضور استاندار آذربایجان غربی؛
همزمان با هفتمین روز از دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه عمرانی با حضور استاندار آذربایجان غربی در پیرانشهر افتتاح و چندین طرح دیگر کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 06 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری و جمعی دیگر از مسوولان استانی و محلی امروز، چهارشنبه در آیین افتتاح ایستگاه جامع سلامت «زرگتن» این شهرستان حضور یافت و این طرح در فضایی به مساحت 400 مترمربع و با چهار میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید. 

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سالن ورزشی سقف کوتاه پیرانشهر را با 7.5 میلیارد ریال هزینه افتتاح کرد؛ این سالن در ابعادی به طول 25 در 20 متر بنا شده و آیین کلنگ زنی آن در بهار سال جاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی انجام شده بود.

محمدمهدی شهریاری سپس با حضور در «شین آباد»، طرح آبرسانی به این روستای تازه ملحق شده به شهر پیرانشهر را افتتاح کرد؛ این طرح شامل 4.6 کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزنی به حجم 700 متر مکعب با 25 میلیارد ریال هزینه است و مشکل کمبود آب شرب این منطقه را برطرف می کند. 

در ادامه سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان مرزی پیرانشهر نیز طرح کمربندی دوم شهر به طول 2 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

همچنین کلنگ سالن ورزشی جوانان پیرانشهر نیز با 20 میلیارد ریال اعتبار در ابعادی به طول 25 در 40 متر با حضور مسوولان استانی به زمین زده شد. 

به گزارش ایرنا «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی همراه با جمعی از مسوولان استانی و محلی قبل از افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها طی روز جاری نیز در آیین غباروبی مزار شهدای پیرانشهر شرکت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

نماینده عالی دولت و هیات همراه در زمان حاضر مسیر منتهی به روستای «خورنج» پیرانشهر را طی می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار