مرکز خدمات جامع سلامت روستای اکبر آباد خوی کلنگ زنی شد .
کد خبر: ۷۱۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 06 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مهندس آرامون معاون استاندار و سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوی شهردار و رئیس شورای اسلامی خوی و جمع کثیری از مسئولین شهرستانی و دکتر فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی و تعدادی از کارشناسان این دانشکده ، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی اکبرآباد خوی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع کلنگ زنی گردید.

دکترفاطمه مقدم تبریزی در ابتدای این مراسم بعداز عرض تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا و عرض ارادت به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:

با احداث این مرکز جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ نفر در قالب ۲۲۲۸ خانوار پوشش داده خواهند شد که تعداد ۱۸ روستا را به صورت ۸ خانه بهداشت و ۱۰ روستا به صورت اقماری پوشش داده خواهند شد . دکتر مقدم در ادامه افزود : که این مرکز دارای ۶۰۰ متر مربع زیربنا خواهد بود که با اعتبارنزدیک به ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است : کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت روستاهای پسک سفلی و یزدکان و سعلکده نیز با همین شرایط همزمان اعلام گردید و انشاا... در آینده نزدیک احداث و به بهره برداری خواهند رسید و همچنین کلنگ زنی مرکز فوریتهای پزشکی قطور با ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال همزمان اعلام گردید که آن هم در آینده نزدیک احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار