شبکه آبرسانی خوی بطول بیش از ۱۵ کیلومترتوسعه و اصلاح شد .
کد خبر: ۷۱۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 07 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خویبه گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی بیش از 15  کیلومتر عملیات توسعه شبکه آب در 10 ماهه سالجاری  در شرکت آب و فاضلاب خوی  انجام شده است  .مهندس سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی  توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی بطول  ۱۵  کیلومتر و ۶۴۰  متر خبر داد و گفت : 
 شرکت آب فاضلاب خوی (شامل شهرهای خوی ، فیرورق ، ایواوغلی ، دیزج دیز و قطور) با جمعیتی بالغ بر ۳۶۷  هزار نفر و ۸۵ هزار و ۳۱۰  فقره اشتراک آب دارای ۶۶۸  کیلومتر شبکه آبرسانی و خطوط انتقال آب شرب در اقطار مختلف می باشد . و این در حالی است که علاوه بر توسعه محدوده شهری و افزایش ساخت و ساز و تراکم بالای جمعیتی و ضرورت توسعه شبکه ، بخشی از خطوط آبرسانی موجود نیز به لحاظ قدمت و فرسودگی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد . 
 وی اضافه نمود : در این راستا بخشی از این عملیات ( اصلاح و توسعه شبکه ) طی ۱۰  ماهه سال جاری و با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان مطابق اولویت بندی صورت گرفته در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد . 
 ولیزاده  ضمن تشریح این عملیات خاطرنشان ساخت : در ۱۰  ماهه سال جاری و پیرو برنامه های زمانبندی شرکت ۹ کیلومتر ۴۰۰  متر شبکه در جاهایی که فاقد شبکه آبرسانی بودند اجرا کرده است . 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی   یادآور شد : با اجراء و بهره برداری از این طرح بخش قابل توجهی از شبکه و خطوط آبرسانی شرکت بروز و مطابق استانداردهای لازم خواهد بود و کل این عملیات اعم از خرید لوله و تجهیزات و همچنین اجرای پروژه با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی و داخلی  تامین گردیده است . 
خبرنگار :  یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار