امام جمعه تکاب گفت: حوزویان و دانشگاهیان باید بیانیه مهم رهبری را مورد موشکافی قرار دهند.
کد خبر: ۷۱۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 15 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام عیسی برادری امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به صدور «بیانیه مهم گام دوم انقلاب» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این بیانیه، توصیه‌هاى راهبردى امام خامنه‌ای خطاب به جوانان‌ شامل«امید و خوش بینى به آینده» بوده و فرمودند بدون این کلید اساسیِ همه‌ی قفل‌ها، هیچ گامی نمی‌توان برداشت و آنچه مى‌گویم یک امید صادق و متّکی به واقعیّتهای عینی است.

وی افزود: همچنین ایشان به«علم و پژوهش» اشاره فرموده و دانش را آشکارترین وسیله‌ى عزّت و قدرت یک کشور عنوان کردند و ضمن اشاره به«معنویّت و اخلاق» به عنوان جهت‌دهنده‌ همه‌ حرکت‌ها و فعّالیّت‌هاى فردى و اجتماعى و نیاز اصلى جامعه،«اقتصاد» را یک نقطه‌ کلیدیِ تعیین‌کننده دانسته و فرمودند، اقتصاد قوی، نقطه‌ی قوّت و عامل مهمّ سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیرى کشور است.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: علاوه بر آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی به عدالت، استقلال و آزادی و سبک زندگی نیز اشاره فرمودند بنابراین حوزویان و دانشگاهیان باید این بیانیه مهم را مورد موشکافی قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز پنجاهمین دهه انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به اینکه حضور حماسی و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن قابل بررسی ویژه است افزود: این حضور حماسی، پیام‌های بزرگی داشته و اتحاد و انسجام ملت ایران را نشان داد و سبب خرسندی دوستان انقلاب شد و علاوه بر آن، محاسبات غلط آمریکا، درباره ایران را نشان داد.

برادری اظهار کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی نشان دادند که انقلاب را از خود دانسته و از اصل انقلاب جدا نیستند و همیشه در صحنه بوده و هم‌اکنون نوبت مسوولان است که به مردم خدمت کرده و دین خود را در قبال آنان ادا کنند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت کودک 6 ساله به دست وهابی عربستانی تصریح کرد: این رخداد ثابت کرد که در تفکر وهابیت، هیچ گونه انسانیت و ترحمی وجود نداشته و آنان بویی از انسانیت نبرده‌اند و امید است که رژیم آل‌سعود و حامانش مضمحل و نابود شوند.
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار