امام جمعه سلماس گفت: در حال حاضر باید وضعیت معیشتی مردم مورد توجه قرار گیرد و با برگزاری کنسرت در سلماس مخالف هستم.
کد خبر: ۷۱۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 15 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید‌محمدموسوی امروز در خطبه‌های این‌ هفته نماز‌ عبادی‌ و‌ سیاسی جمعه سلماس اظهار داشت: مردم غیور و وطن‌دوست ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه 22بهمن به دشمنان کشورشان نشان دادند که نسبت به وطن خود تعصب دارند و با تبعیت از ولی‌فقیه در راهپیمایی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: دشمن سعی داشت جشن چهل‌سالگی انقلاب‌اسلامی را برای مردم تلخ کند اما این مردم ایران بودند که نسبت به سال‌های قبل در راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگ داشتند و سالروز پیروزی انقلاب‌اسلامی خود را جشن گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت‌ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود: سالروز وفات بانوی فداکار اسلام حضرت‌ام‌البنین(س) فرصت مناسبی بوده که در این روز از مادران و همسران شهدا قدردانی کرد چرا که فرزندان و همسران آنها در راه دفاع از کشور شهید شده‌اند.

خطیب جمعه سلماس افزود: کنسرت اخیری که در سلماس برگزار شد موجب اعتراض شدید خانواده‌های شهدا شده و بنده نیز به عنوان امام‌ جمعه سلماس از برگزاری کنسرت در سلماس مخالف هستم.

وی گفت: در حال حاضر باید معیشت مردم مورد توجه قرار گیرد چرا که در این وضعیت کنونی کشور باید هوای تمامی قشر جامعه را در نظر گرفت در حالی که برگزاری کنسرت هزینه‌های گزافی به همراه دارد.
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار