رئیس فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال بیش‌ترین حوادث گازگرفتگی در تالارهای پذیرایی اتفاق افتاده است، گفت: در این رابطه ۴۸۳ نفر مسموم شدند که نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 16 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی باقر بهرامی امروز در ارومیه، با اشاره به آمار ۱۰ ماهه امسال مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اظهار کرد: در این مدت مجموع ماموریت‌های انجام شده ۶۳ هزار و ۶۲۸ مورد بوده که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: علاوه بر آن تعداد ماموریت‌های تصادفی شهری تصادفی 9 هزار و ۴۵۳ مورد بوده که ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد و تعداد مجروحین شهری ۱۰ هزار و ۷۴۴ مورد بوده که ۲۱ و نیم درصد افزایش را نشان می‌دهد و تعداد مجروحان بستری شده در تصادفات شهری ۹ هزار و ۴۵۳ نفر بوده است.

رئیس فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تعداد ماموریت‌های جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال تعداد تصادفات جاده‌‌ای ۶ هزار و هشت مورد بوده و تعداد کل مجروحان در این مدت هشت هزار و ۷۷ نفر است که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته و از این تعداد مجروح، ۶ هزار و ۹۱۶ نفر در بیمارستان بستری شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش‌ترین حوادث گازگرفتگی در تالارهای پذیرایی اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در این رابطه ۴۸۳ نفر مسموم شدند که نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته و ۴۷۷ نفر نیز با مسمومیت گازگرفتگی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بستری‌شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

بهرامی با اشاره به اینکه امسال تعداد 6 نیز نفر بر اثر استنشاق مونواکسیدکربن فوت شده‌اند، افزود: خوشبختانه این آمار نسبت به مشابه سال گذشته ۴۰ کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار