نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مجاهدت‌های علمی و فرهنگی روحانیان در طول سال‌های طولانی اشاره کرد و گفت: روحانیان مدت‌های طولانی برای انتقال ارزش‌ها و دفاع از مقدسات رنج‌های زیادی کشیدند.
کد خبر: ۷۱۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ 20 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی عصر امروز در همایش علمداران عاشورایی و تجلیل از روحانیان رزمنده که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: شهدای روحانی نزد خداوند متعال به معنای واقعی کلمه از جایگاه رفیع و بلندمرتبه‌ای برخوردار هستند اعم از اینکه شیعه یا سنی باشند.

وی با اشاره به اینکه شهادت یک مقام رفیع برای رزمندگان اسلام به شمار می‌رود، ادامه داد: بنابراین همه کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرده‌اند به حال شهدا غبطه می‌خورند.

قریشی اضافه کرد: علمای دینی نسبت به تربیت و تشویق شهدا اقدام می‌کنند بنابراین از شان و منزلت والایی برخوردار هستند پس چنانچه خود نیز به فیض شهادت نائل شوند به طور قطع پاداش بیشتری دریافت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه یک محفل نورانی و صمیمی به نام و یاد شهدای روحانی در ارومیه ترتیب یافته است، خاطرنشان کرد: هر کس به سهم خود باید برای شناساندن این قشر در جامعه تلاش کند چون به معنای واقعی مظلوم واقع شده‌اند.

وی به مجاهدت‌های علمی و فرهنگی روحانیان در طول سال‌های طولانی اشاره کرد و بیان داشت: روحانیان مدت‌های طولانی برای انتقال ارزش‌ها و دفاع از مقدسات رنج‌های زیادی کشیدند سپس نیز به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند بنابراین باید همواره یاد این شهدای عالم و فرزانه را زنده نگه داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار