مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم‌اکنون صندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شده و بیمه هنرمندان اجرایی شده است.
کد خبر: ۷۱۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 21 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان‌غربی دارای جلوه‌های خاصی بوده چون هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد و همسایه‌گی با این کشورها از نظر فرهنگی مهم و حساس است.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند حفظ هویت ملی با زنده نگهداری و رشد هویت اقوام هستیم تصریح کرد: این استان از گذشته در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری فعالیت مناسبی را داشته و دارد.

مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان در استان افزود: خوشبختانه از استاندار گرفته تا نماینده ولی فقیه، عزم بر ارتقاء فرهنگی در این خطه وجود داشته و همه بر این اعتقاد هستیم که این خطه در زمینه ارتقاء فرهنگی موفق بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: هم‌اکنون صندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی و بیمه هنرمندان اجرایی شده است.

حسینی گفت: کمک به پایان پروژه تالار مرکزی ارومیه برای اتمام از برنامه کاری وزارت ارشاد است و ایجاد ارتباط بین نمایندگان و ادارات کل و وزارت خانه، انتقال درخواست‌های مدیر کل استان به وزارت خانه و پیگیری اجرایی شدن آن در چهار چوب قانون از سایر اهداف وزارتخانه به شمار می‌رود.

صندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شدصندوق حمایت از هنرمندان راه‌اندازی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار