تیم های برتر اولین دوره مسابقات والیبال بانوان خوی مورد تجلیل قرار گرفتند .
کد خبر: ۷۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 22 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

مهندس محرم اکبرزاده گفت :
اولین دوره مسابقات والیبال بانوان خوی با هدف ارتقای نشاط و ایجاد فضای مفرح برای بانوان درکنار توسعه فعالیتهای ورزشی بانوان و مشارکت های گروهی در این فعالیتها از سوی شهرداری خوی برگزار شد.

اکبرزاده افزود: ازمهمترین مولفه های شهرهای پویا و توسعه یافته در کنار رشد عمرانی شهر، مشارکت های اجتماعی وحضور موثر شهروندان در فعالیتهای گروهی بویژه ورزش های تیمی است که این فعالیتها بخش مهمی از زمینه سلامت جسمی و روانی مردم را شکل می دهد.

مهندس اکبرزاده اضافه نمود : شهرداری خوی گام های متنوع و مختلفی درحوزه پروژه های عمرانی با زیرساخت ورزشی و فرهنگی برداشته و در کنار این پروژه ها، اقدامات ویژه ای برای فعالیتهای ورزشی بصورت تیمی و یا همگانی در سطح شهر انجام داده است.

اکبرزاده تصریح کرد: مسابقات فوتبال محلات برای چهارمین سال خود در تابستان امسال تجربه های بسیار خوبی را با حضور ۶۵۰ کودک و نوجوان به ثبت رساند و برای اولین بار شهرداری به اجرای مسابقات والیبال بانوان اقدام نمود که با حضور ۱۵ تیم از ادارات و نهادها و باشگاه های مختلف ورزشی بانوان و بویژه از زیرمجموعه هییت والیبال شهرستان خوی در این رویداد ارزشمند ورزشی حضور یافتند.

شهردار خوی گفت: در مجموع ۲۹ مسابقه فشرده در طی ۱۰ روز گذشته با حضور بانوان علاقمند و تیم های مختلف و مجموعه تیم داوری و مدیریت بازیها انجام شد و در نهایت روز پنجشنبه ۲ اسفندماه با انجام بازیهای نیمه نهایی و فینال از تیم های برتر اولین دوره مسابقات والیبال بانوان خوی طی مراسمی تجلیل شد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: تیم های والیبال امید چمران، کوثر، جانبازان و تیم بنیاد شهید به دوره نیمه نهایی راه یافته و پس از انجام بازیهای نیمه نهایی و فینال بین چهارتیم راه یافته در نهایت تیم های بانوان جانبازان،امید بانوان و تیم کوثر چمران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودندو تیم جوانان چمران نیز کاپ اخلاق این مسابقات را بدست آورد.

شهردار خوی گفت: در مراسم ویژه اختتامیه مسابقات والیبال بانوان خوی از تیم اول مسابقات با اهدای لوح و تندیس و جایزه نقدی ۳ میلیون تومان ، تیم دوم با اهدای لوح و کاپ قهرمانی و جایزه نقدی ۲ میلیون تومان و از تیم سوم نیز با اهدای لوح و کاپ قهرمانی به همراه جایزه نقدی ۱/۵میلیون تومان از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی تقدیر شد.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار