امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و هجمه وسیع دشمن، کشور در شرایط حساسی قرار داشته که حضور و ورود با قدرت دستگاه قضائی به شدت مورد نیاز است.
کد خبر: ۷۱۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 25 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدمهدی قریشی امروز در مراسم تودیع و معارفه بازرس‌کل استان با اشاره به جایگاه بازرسی اظهار داشت: بازرسی از ارکان مهم حکومت است که باید اهمیت آن مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: سه دستور الهی وجود دارد که هر فرد و مدیری آنها را رعایت کند از همان ابتدای کار می‌تواند بگوید که موفق خواهد شد که عبارتند از، تهجد و ارتباط وسیع با خداوند، صداقت در کار و یکی بودن ظاهر و باطن و نیز کمک و یاری خواستن از خداوند که اگر هر مدیری در جمهوری اسلامی آن را رعایت نکند قطعاً به موفقیت دست نخواهد یافت.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی کشور گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و هجمه وسیع دشمن، در شرایط حساسی قرار داریم که حضور و ورود با قدرت دستگاه قضائی به شدت مورد نیاز است.

وی در پایان از تلاش‌های جاوید پاشائی، بازرس‌کل سابق استان آذربایجان‌غربی قدردانی و برای محمودرضا مهرورز، بازرس‌کل جدید استان آرزوی موفقیت کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار