فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» تابلویی زیبا از نظام بوده و تصویری کلی را پیشروی ما ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۷۱۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 26 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حبیب شهسواری صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در اتاق جلسات سپاه شهدای استان ترتیب یافت، اظهار کرد: بیانیه «گام دوم انقلاب» از بسیاری جهات قابل تامل است به طوری که یک تابلو زیبا از نظام بوده و تصویری کلی از گذشته و آینده را ترسیم می‌کند.

وی افزود: در این بیانیه گذشته انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شده به طوری که برآوردی از نقاط قوت و ضعف است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج را کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی آرمان‌ها دانست و ادامه داد: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی با ایفای نقش نخبگان و صاحبنظران انقلابی، بررسی شیوه‌های کسب معرفت دینی و بصیرت دینی اهداف دیگری است که دنبال می‌شود.

شهسواری خاطرنشان کرد: خروجی این فعالیت‌ها باید انسجام فکری صاحبنظران و نخبگان بسیج، ارتقای کارآمدی دستگاه‌های اجرایی، جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری، تقویت گفتمان ولایت و رفع مشکلات باشد.

شهسواری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مجمع عالی بسیج باید به کادرسازی در طراز انقلاب اسلامی منجر شود، هر کس به سهم خود باید در این زمینه گام بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار