امام جمعه ارومیه گفت: یکی از مشکلات غرب در حوزه زنان این است که تفاوت بین زن و مرد را انکار می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 26 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح امروز در جلسه مجمع عالی بسیج که در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: آیات و روایات زیادی برای ارتقای جایگاه بانوان وجود دارد که باید در آنها تامل کرد.

وی با اشاره به اینکه بارها در تاریخ خواندیم که دختران در عصر جاهلیت زنده به گور می‌شدند، افزود: یکی از مواردی که ما باید به آن ببالیم نگاه دین مقدس اسلام به بانوان است چرا که برای رفع مشکلات بانوان گام برمی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در دوره جاهلیت همسر و فرزندان فرد متوفی به دیگران ارث می‌رسید ولی اسلام به بانوان عزت بخشید.

قریشی با بیان اینکه اسلام با لحاظ تفاوت زن و مردم به او جایگاه والایی داده است، گفت: یکی از مشکلات غرب در حوزه زنان این است که تفاوت بین زن و مرد را انکار می‌کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تاسیس بسیج ابداع حضرت امام است که در کشور غوغا کرده و منشا بسیاری از تحولات شده است، گفت: در طول ۴۰ سال این تفکر توانست بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی اضافه کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی چنانچه در کشورمان وجود نداشت در بسیاری از عرصه‌ها از جمله هشت سال دفاع مقدس دچار مشکل می‌شدیم همچنین فتنه ۸۸ را تفکر بسیجی امحا کرد و بسیج در عرصه سازندگی نیز بسیار راهگشا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار