2 شمشیرباز جوان ارومیه ای عازم رقابت های قهرمانی آسیا شدند
کد خبر: ۷۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 04 March 2019
2 شمشیرباز جوان ارومیه ای عازم رقابت های قهرمانی آسیا شدند
به گزارش تابناک آذربایجان غربی شهریار نوبخت  این 2 ملی پوش جوان از یک سال قبل در اردوهای متعدد تیم ملی حضور داشتند و از آمادگی خوبی برای رقابت با حریفان آسیایی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: هادی رضوی ‌نیا شمشیرباز فلوریست رده سنی جوانان و محمد برزگر شمشیرباز اپه‌ ایست رده سنی جوانان و نوجوانان هستند و در جریان رقابت های قهرمانی آسیا که از 10 تا 27 اسفند ماه جاری در کشور اردن برگزار می شود، حضور دارند.
وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به صورت انفرادی و تیمی در حال برگزاری است و برزگر در هر 2 رده سنی مبارزه می کند.
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: کاروان شمشیربازی ایران با 10 ورزشکار در هر سه اسلحه اپه، فلوره و سابر عازم این رقابت ها شده است.
 تیم های ملی اپه، فلوره و سابر ایران را به ترتیب صادق آرامش، محمد میرمحمدی و امین قربانی مربیگری می کنند و سرپرستی کاروان اعزامی ایران را علی یعقوبیان دبیر فدراسیون شمشمیربازی برعهده دارد.
به گزارش ایرنا هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار