امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: هم‌اینک اختلافاتی که در دنیای اسلام و در بین مسلمانان ایجاد شده به علت حضور اجنبی‌ها در خاک جهان اسلام است و اینکه مسلمانان زیرسلطه استکبار جهانی رفته‌اند.
کد خبر: ۷۲۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 08 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار کرد: متاسفانه هم‌اکنون پایگاه‌های اجنبی در ممالک اسلامی مستقر شده چون حکام ظالم منطقه از حضور بیگانگان در کشور خود رضایت دارند.

وی تصریح کرد: هم‌اینک اختلافاتی که در دنیای اسلام و در بین مسلمانان ایجاد شده به علت حضور اجنبی‌ها در خاک جهان اسلام است و اینکه مسلمانان زیرسلطه استکبار جهانی رفته‌اند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه تاکید کرد: بی‌شک جهان اسلام و مسلمانان نباید زیرسلطه و بیرق ظالمان و مستکبران به ویژه آمریکا و اروپا رفته، همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم فرمود عزت از آن مسلمانان بوده و نباید ذلت را بپزیرند.

وی در ادامه با اشاره به مسئله اسراف، تبذیر و احتکار بیان کرد: براساس فرمایش قرآن کریم، اسراف و تبذیر حرام است و علاوه بر آن، یک مسلمان نباید کالاهای اساسی و مورد احتیاج مردم را احتکار کند تا قیمت آن کالا افزایش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار