مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از برپایی ۲۳ خیمه نماز در ورودی‌های شهر به مناسبت ایام نوروز خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر، در همه‌جا و برای همه می‌خواهد خدمات ارائه دهد و به دلیل شرایط خاص در ایام تعطیلات این خدمات‌رسانی بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۷۲۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 10 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سعید رهبرسوره، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۹ اسفند ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر هرساله در ایام نوروز طرحی به نام طرح ملی امدادونجات و راهنمای مسافران را اجرا می‌کند که امسال نیز این طرح از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه به مدت ۲۲ روز ادامه دارد و در خدمت تامین آرامش و راهنمایی مسافران نوروزی هستند.
وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های جمعیت هلال احمر، توسعه شبکه امدادونجات است، خاطرنشان کرد: در ۳۲ نقطه از استان پایگاه‌های امدادونجات را داریم که ۲۴ ساعته هستند و از ۲۵ اسفند این تعداد پایگاه، فعالیت خواهند کرد و مسافران می‌توانند با تلفن ۱۱۲ با این پایگاه‌ها ارتباط برقرار کنند.
رهبرسوره تصریح کرد: همه‌ساله در ایام نوروز مسافرانی به استان ما وارد می‌شوند که نیازمند راهنمایی هستند و در ۳۳ پست، جوانان در ورودی‌های شهر نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام خواهند کرد و داروخانه هلال‌احمر نیز واقع در خیابان خیام شمالی روزهای اول، سوم و چهارم عید نوروز آماده خدمات‌رسانی هستند.
وی یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر، در همه‌جا و برای همه می‌خواهد خدمات ارائه دهد و به دلیل شرایط خاص در ایام تعطیلات این خدمات‌رسانی بیشتر می‌شود و اکنون بیش از ۱۱ هزار داوطلب داشته و بیش از ۵ هزار امدادگر ثبت شده در سامانه داریم.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بیان کرد: از اول فروردین امسال تا امروز ۱۹۷۱ مورد حادثه را پوشش داده‌ایم و از بین اینها ۱۲۳۰ مورد جاده‌ای و ۹۰ مورد برف و کولاک بوده و بیش از ۳۶۰ مورد مراجعه حضوری به پایگاه‌های امدادونجات را داشته ایم و همچنین ۲۳ خیمه نماز را نیز در کنار پایگاه‌های امدادونجات در ورودی‌های شهر خواهیم داشت.
انتهای پیام

۲۳ خیمه نماز در ورودی‌های آذربایجان غربی برپا می‌شود۲۳ خیمه نماز در ورودی‌های آذربایجان غربی برپا می‌شود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار