معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح‌های امیدآفرینی مختلفی از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان شده و همه باید به سوی شادی و امیدآفرینی و نشاط در میان قشر جوان گام بردارند.
کد خبر: ۷۲۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ 10 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۹ اسفند ماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: متاسفانه در رابطه با جوانان به ریزمسائل و مشکلات این قشر همچون اشتغال، ازدواج، طلاق و اعتیاد پرداخت نشده است.
وی تاکید کرد: تمامی قوای کشور باید دست به دست هم داده و مشکلات جوانان را حل کنند، حضور مدیران در جلسات ساماندهی امور جوانان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و اگر نتوانند حضور پیدا کنند، بهتر است جانشین خود را برای حضور در جلسه بفرستند.
مصطفوی یادآور شد: اداراتی که در رابطه با ماموریت‌هایی که برای امور جوانان به آنان محول شده و در این رابطه موفق عمل کرده اند، باید تقدیر شوند و برای سال آینده باید تمامی ادارات مربوط به حوزه ساماندهی امور جوانان برنامه‌های خود را ارائه دهند، چراکه اگر قرار است در طول سال جدید جلساتی در ستاد ساماندهی امور جوانان داشته باشیم، باید تمامی موضوعات آن بصورت مستند مشخص باشد و فقط کلی‌گویی صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: اکنون دشمن درصدد است تا مردم را ناامید کند و این کار جدیدی نبوده و استکبار جهانی هر سال به بهانه‌ای درصدد ناامید کردن مردم برآمده تا آنان را به نسبت به آینده بدبین کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طرح‌های امیدآفرینی مختلفی از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان شده و همه باید به سوی شادی و امیدآفرینی و نشاط در میان قشر جوان گام بردارند. 
وی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی دولت، تامین نیازمندی‌های جوانان است، بیان کرد: دولت به تنهایی از عهده این مساله مهم برنمی‌آید و همه باید دست به دست هم داده و این مشکل را حل کنند و اگر امروز در خانواده خود آسیب‌های اجتماعی را مشاهده نمی‌کنیم، باید بدانیم که دیر یا زود این آسیب‌ها تمامی خانواده‌ها را دربرخواهد گرفت و باید در راستای حل این آسیبها تلاش کنیم.
انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار