مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: تازمانی‌که بحث کارآفرینی و آموزش از پایه در کشور مورد توجه قرار نگیرد، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.
کد خبر: ۷۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 10 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عبدالله چمن‌گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۹ اسفند ماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: کار ورزش و جوانان عملیاتی نبوده و نظارتی است و ما باید دستگاه‌هایی که برای جوانان کار می‌کنند را جمع‌بندی کرده و به وزارت‌خانه ارسال کنیم. 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه این اداره در بخش عملیاتی نیز ورود کرده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیاری در سکونت‌گاههای غیررسمی برای اعتیاد برگزار کرده‌ایم و در سال ۹۷ بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج را برگزار نمودیم.
چمن‌گلی یادآور شد: جوانان، طرح‌ها و ایده‌ها و برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند و برنامه‌های بسیار خوبی توسط سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد از سوی جوانان برگزار شده و بیش از ۴۵۰ طرح را طی سال جاری ارائه داده‌اند. 
وی با تاکید بر اینکه هیچ کار مفیدی تاکنون برای جوانان انجام نشده است، تصریح کرد: باید همگی دست به دست هم داده و یک کار جمعی برای جوانان انجام دهیم، اکنون مشکل کشور ما بحث آموزش است و در مهدکودک‌ها، بچه‌ها آموزش ندیده و در مدارس نیز دانش‌آموزان ما کارآفرینی را یاد نمی‌گیرند و تمام جوانان فقط منتظر هستند که فارغ‌التحصیل شده و پشت میز بنشینند و تا زمانی که بحث کارآفرینی و آموزش از پایه در کشور مورد توجه قرار نگیرد، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار