مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم توانمندسازی زنان و دختران در استان تأکید کرد و گفت: در راستای توانمندسازی زنان و دختران استان، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی برگزار شده است.
کد خبر: ۷۲۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 10 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، شهلا تاجفر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۹ اسفند ماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: در راستای توانمندسازی زنان و دختران استان، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی برگزار شده است. 
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌هایی با حضور زنان و دختران که در کارگاه‌های مختلف توانمند شده بودند، از جمله برنامه‌های امسال بود و اقدامات موثری در حوزه زنان در استان رخ داده است.
تاجفر با اشاره به اینکه برای اولین بار در سطح کشور کانون فرهنگی و اجتماعی را در نوار مرزی ایجاد کردیم، خاطرنشان کرد: جوانان علاقمند می‌توانند با مراجعه به کانون‌های اجتماعی و فرهنگی، تمامی هرآنچه که در رابطه با توانمندسازی نیاز دارند، از سوی این کانون‌ها دریافت کنند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار جوانان در آینده کشور تصریح کرد: باید نسبت به توانمندسازی زنان و دختران جوان در کشور و بخصوص استان گام‌های اساسی برداشته شود، چراکه توانمندسازی این قشر درواقع توانمندسازی نسل آینده کشور را به‌دنبال دارد. 
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار