رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای توسعه عمران شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: ۴۰ میلیارد اعتبار برای تأمین هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر استان در سال جاری صرف شده است.
کد خبر: ۷۲۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 10 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ناصر حضرتی‌پر، رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۸ اسفند‌ماه‌ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، در رابطه با برنامه آمایش استان، اظهار کرد: قبل از برنامه ششم توسعه به‌صورت قانونی الزام به تهیه سند برنامه آمایش نداشتند و هر استان به فراخور و صلاحدید خود اقدام به تهیه برنامه‌های آمایش می‌نمود.
وی ادامه داد: ما به‌عنوان خادمان توسعه استان، باید تدوین برنامه‌ها را به دور از فضای سیاسی و احساسی پیگیری کنیم، فاز اول مطالعات آمایش استان در سال ۱۳۸۴ با شرکت پیشاهنگان آمایش آغاز شد و بازنگری فاز اول و تهیه فاز دوم آمایش در دستور کار قرار گرفته و به دانشگاه ارومیه واگذار شد.
حضرتی‌پر افزود: ۱۴ جلد از مطالعات آمایش استان آماده و پیش‌نویس‌های آن آماده شده است و ناظران درحال رفع ایرادات آن هستند و طی سال جاری ۱۲۰ میلیارد تومان به عمران شهری و روستایی استان اختصاص یافته که از این میزان ۸۹ میلیارد تومان سهم شهرداری‌ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری ۲۳ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان در قالب کمک‌های فنی و اعتباری و جبران برخی سودهای بانکی شهرداری‌ها به شهرداری‌های کل استان تخصیص یافته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۵۶ درصد از اعتبارات پرداختی آذربایجان غربی تخصیص یافته است، تصریح کرد: ۴۰ میلیارد اعتبار برای تأمین هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر استان در سال جاری صرف شده است.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار