علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری استان اذربایجان غربی: میزان تصادفات پر خطر طبق آمار و ارقام موجود در این استان بسیار زیاد است.
کد خبر: ۷۲۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 16 March 2019

ارومیه دارنده پر خطر‌ترین میزان تصادف
به گزارش تابناک آذربایجان غربی چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان غربی با موضوع بررسی وضعیت تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی سطح شهر ارومیه و تمهیدات لازم دستگاه‌ها در سال جدید با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر مسئولین قضائی و مدیران استانی در ارومیه برگزار گردید.

 رئیس کل دادگستری استان علی اکبرگروسی در این جلسه اظهار داشت: میزان تصادفات پر خطر طبق آمار و ارقام موجود در این استان بسیار زیاد است و باید پیشگیری‌های لازم صورت گیرد.

گروسی افزود: با مشاهده آمار و ارقام میزان کشته شدگان در حادثه‌های رانندگی قابل مقایسه با جنگ‌ها و بلا‌های طبیعی نیست و از آنجا که وسیله نقلیه یک وسیله‌ای پر خطر است پس احتمال هر گونه حادثه‌ای وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تاکید به حضور پلیس در مناطق پر خطر گفت:: من لازم بودن پلیس در جاده‌ها و وجود سرعت گیر و دوربین را در مناطق پر خطر ضرروری می‌دانم و برای تهیه این امکانات باید سازمان‌ها و ادارات متولی با همفکری نسبت به تهیه امکانات لازم اقداماتی انجام دهند.

وی ادامه داد: ارومیه یک شهر پر خطر است و از آنجا که جان انسان‌ها بسیار با ارزش است باید برای این موضوعات با راهکار‌های درست و اصولی اقدامات بازدارنده‌ای انجام دهیم تا مقدار این تصادفات کاهش پیدا کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: فرهنگ سازی‌ها و اطلاع رسانی باید انجام شود و سپس قوانین سختگیرانه برای متخلفین اعمال گردد و با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار