دکتر فاطمه مقدم گفت : فعالیت های اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی زیر نظر بازرسان دانشکده علوم پزشکی خوی قراردارند .
کد خبر: ۷۲۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ 19 March 2019

فعالیت های اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی زیر نظر بازرسان دانشکده علوم پزشکی خوی

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، امروزدکتر فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی به خبرنگاران گفت :تمامی فعالیتهای اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان زیر ذره بین بازرسان و کارشناسان ما می باشند .

 

وی اهم فعالیتهای  ۸  روز اول اجرای طرح سلامت نوروزی را تشریح کرد و گفت :در ۸ روز اول اجرای طرح سلامت نوروزی تعداد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ۱۲۸۲  مورد رسید .

 

  رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی افزود: بازدید از اماکن عمومی  ۲۶۰  مورد و بازدید از رستورانهای بین راهی  ۷۲ مورد انجام گرفته است .

دکتر مقدم خاطر نشان کرد : در اجرای طرح نوروزی به تعداد ۷ مورداز مراکز و اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند ، که از این تعداد ۳ مورد ازمراکز و اماکن متخلف تعطیل و پلمپ شدند .

 

وی اضافه کرد  : در بازرسی های انجام شده به مقدار ۱۴۶۵ کیلو مواد خوردنی و آشامیدنی از رده مصرف خارج شده کشف و امحاء شد .

مقدم گفت : ۱۲۴۲ مورد سنجش پرتابل مواد غذایی در طرح سلامت نوروزی انجام شده است . 

وی در پایان در ارتباط با ضدعفونی کردن و کلر سنجی آبهای آشامیدنی نیز تاکید کرد: که در اجرای طرح سلامت ۱۲۵۱مورد کلرسنجی آبهای آشامیدنی اجرا گشته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار