استاندار آذربایجان غربی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در برنامه ریزی ها مناطق محروم را در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۷۲۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ 20 March 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در واپسین لحظات سال در جمع مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با تقدیر از تلاشهای کارکنان این سازمان در یکسال گذشته گفت:  این سازمان به عنوان مغز استان ایفای نقش می کند و مجری راهبری توسعه استان است .
 
وی با تاکید بر روند رو به رشد توسعه استان ادامه داد : آذربایجان غربی علیرغم بهره مندی از ظرفیتهای لازم برای توسعه پایدار و روند رو به رشد توسعه استان در سالهای اخیر ، به دلایل متعدد هنوز به جایگاه واقعی خود در رسیدن به شاخص های توسعه دست نیافته است.
 
استاندار آذربایجان غربی در ادامه  با اشاره به آماده شدن برنامه آمایش سرزمینی استان ادامه داد: برنامه آمایش سرزمین می تواند چراغ راه توسعه پایدار استان باشد که سال آینده اجرایی می شود.
 
شهریاری با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات گفت: این انتظار از سازمان برنامه و بودجه می رود تا در برنامه ریزی ها مناطق محروم را در اولویت قرار دهد تا این احساس شکل نگیرد که تبعیضی وجود دارد.
 
وی اظهار کرد:جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان از رشد مناسبی برخوردار است و امید داریم تا به ورود این سرمایه ها به عرصه تولید، اشتغال پایدار بیش از این در استان شکل بگیرد.
 
شهریاری همچنین ضمن تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر ، برای تمامی مردم کشور و استان آذربایجان غربی در سال جدید سالی پر از برکت و آرامش از درگاه خداوند متعال  آرزو کرد.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار